Albacea/Marmessors

Pels obssessionats de la imatge, els titulars etc. Be, encara no hi ha que tallarse ses venes, no era National Geografic qui ens deixa s'Illa com un drap. Sino els panelistes de la submarca "National Geografic Traveler" (La cosa de la submarca es que erosiona la marca arrel..segons la llei 12 de Ries i Trout es que..

Ley de la extensión de línea. Existe una presión irresistible para extender el valor de la marca a otros productos.

(..o sí?) Encara hay producto, vale Pero ens nominen..

Pero alló que toca es l'anàlisi que fan . No que deixin d'enviar-nos un fotograf a barrinar-se'ns sa dona mentre som a vendre ses ovelles.

I anar muntant la de la cabra amb els hotels certificats en EMAS o l'entitat metafísica del "Territori" pixa fora del test.. A les Açores tenen un sol hotel certificat..i a les Lofoten, cap. Alló mesurat es la unicitat, "uniqueness" no estar repetit a una altra banda alló que hi ha ací.....Irrepetibilitat en relació a la mesura del compliment de cinc criteris..

Qualitat ecologica i ambiental
Integritat social i cultural
Condició d'edificis historics i de jaciments arqueol.logics
Atractiu estetic: qualitat de la gestió del turisme
Pronostic de futur


Quatre queden fora de les competencies de Buils....(com no penssem en l'efecte general de l'oferta il.legal).Un, "condició jaciments i edificis historics", entra dins les del bandarra psicopompo que havem de President. El pes d'aquest criteri tindrà qualcuna cosa a veure amb les practiques consorcials de les que dijous passat miravem de fer pedagogia....

El mes fumut, s'usa una variant de la metodologia Delphi emprada per obtenir pronostics sobre l'impacte de tecnologies i avenços científics. La variant es que les valoracions no foren filtrades abans d'esser intercanviades entre els panelistes.. Com a molt es ací,on podrien tenir un efecte el prejudici de classe pels clubbers de San-An a l'hora d'avaluar la "integritat social i cultural"..Pero foren anonimes..Sense efecte perssonal, la intimdacio del prestigi etc.. Risto..

Els de Traveler seran submarca, pero el producte, la informació i el seu anàlisi es "National Geografic". Aixó vol dir poc arriscada, poc rupturista...

El problema es que

Pero la cosa es també que pel "Stewardship index" resultant, no n'hi ha de traducció. Steward, l'admnistrador de la finca, els albaceas, els marmessors, o l'Apoderat: que tenen cura de quelcom que no en tenen la propietat.. A no confondre tampoc amb els amics d'alló alié, coneguts de la justicia etc, etc...